poniedziałek, 29 listopada 2010

PRAY

Hej dawno nie pisałam ale jakoś nie wiedziałam o czym albo nie miałam czasu ale ostatnio znalazłam piosenkę która mnie z szokowała a dokładniej to osoba którą ja śpiewa. Szczerze nawet zastanawiam się czy ta osoba tez ja napisała jeśli tak to jestem w większym szoku bo się po tej osobie tego nie spodziewałam. Ogólnie to ta piosenka pomogła mi spojrzeć na świat pod rożnymi kątami. Mam również nadzieje ze nie tylko mi ta piosenka otworzy oczy ale i innym ludziom ponieważ są ludzie którzy potrzebują pomocy bardziej od nas. Prawdę mówiąc to to ona przypomina o ludziach o których się nigdy prawie nie pamięta a może dokładniej nie myśli ale sądzę ze ta piosenka jednak będzie o tym przypominała. Ok oto ling do tej piosenki jest nawet tłumaczenie http://www.youtube.com/watch?v=QXPK6L5eyCI 
Miłego słuchania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz