piątek, 22 października 2010

W oczach człowieka dojrzysz jego duszę

Witam ponownie wiem jest to mój kolejny dzisiejszy wpis w którym chce poruszyć temat ludzkiej duszy która się odbija w oczach człowieka. Wiec dlaczego jedni ludzie to potrafią a inni nie czy to jakiś dar czy porostu rzecz której można się nauczyć. Szczerze to nie wiem bo ja tak mam ze patrzę komuś w oczy to wiem jaki mniej więcej jest jaki ma humor i jak mniej więcej wyglądam w jego oczach czyli to czy mnie lubi czy nie. Ogólnie podejrzewam ze to potrafią ludzie którzy umieją słuchać i obserwować ale za to nie lubią mówić. Szczerze często nie patrzę ludziom w oczy jak z nimi rozmawiam albo jak ich słucham dlatego ze wole uwierzyć komuś na słowo anie prze spojrzenie w oczy i sprawdzenie czy kłamie. Prawdę mówiąc jest to trudne aby nie patrzeć ludziom w oczy bo oni wtedy myślą ze nie chcesz ich słuchać i z nimi rozmawiać prze co się denerwują. Za to dzięki temu można się dowiedzieć kiedy ktoś potrzebuje pomocy a nie chce się do tego przyznać.
Ok ja muszę już iść ale pamiętajcie z oczu człowieka można wyczytać wiele.

1 komentarz:

  1. Moja mama zwykła mawiać, że oczy człowieka to okno duszy przez które możemy dojrzeć jaki on tak naprawdę jest...:) Poza tym zgadzam się z Tobą, bo wiem, że w oczkach możemy dużo wyczytać o człowieku... Dobrej nocki życzę Kinia i wiele uśmiechu!!:)
    +

    OdpowiedzUsuń