wtorek, 19 października 2010

Na początek

Hej witam wszystkich:) Założyłam tego bloga bo namówiły mnie do tego dwie pewne osoby. Z góry chce poinformować ze moje wpisy nie będą częste ani ze każdy wpis będzie miał sens ale czasem trzeba się dzielić swoimi przemyśleniami i życiowymi przygodami chodziłby głupimi.Na moim blogu będzie pewnie więcej pytani na które nie znam odpowiedzi niż przemyślenie.  Nazwałam tego bloga "sens życia" dlatego ze zawsze się zastanawiam nad tym co dzieje się w moi życiu. Myślę zazwyczaj co Bóg przez dany fragment mego życia chce mi przekazać ale nie tylko czasami nawet zastanawiam się dlaczego ja jestem tu ani gdzieś indziej i jak by wyglądało moje życie bez Boga. Szczerze do tej pory nie wiem co Bóg chce mi powiedzieć i dlaczego w moim życiu zdarzają się takie ani inne przypadki.Ok zarazie chyba wystarczy :) Dziękuję za przeczytanie:)

1 komentarz: